yıldız

yıldız
@yi_ldiz
''Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku. Dünyayla irtibatı kesmekti, unutmaktı, rüyalara sığınmaktı.'' Ayşe Kulin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes söylüyor, hiç kimse dinlemiyordu. Halid Ziya Uşaklıgil
Hiçbir zaman insanları yara bandı olarak kullanmadım. Bende bıraktığın yarayı başkasının iyileştirmesine izin vermedim.
Bazen size de oluyor mu ? Anlat hadi ya. diyen insanlardan daha samimi gelmiyor mu duvarlar ?
Bazı insanlar kırıldıkları zaman sevmeyi bırakmazlar, göstermeyi bırakırlar. Halid Ziya Uşaklıgil