İlk inceleme deneyimimi bu kitap ile güzel gerçekleştirebileceğimi düşündüm. Öncesinde popüler kültür haline geldiği için kitabı okumak istememiştim ancak daha sonra elime bir fırsat geçti ve 1984'ü satın aldım. Okumaya başladıktan çok kısa bir süre sonra da önyargım için kendime kızmaya başladım. Söylendiği gibi tüm zamanların kitabı olan 1984, akıcı anlatımı ve sürükleyici konusu ile okurlara keyif veren güzel bir eser. Okurken "böyle yaşasaydık nasıl olurdu?" diye düşünmeden edemiyorum ve nefesimin daralmasına engel olamıyorum fakat bu kötü bir his bırakmıyor tam tersine yazarın betimlemelerinin güzelliğini ve hayal gücümün geliştiğini düşünüp güzel hislere kapılıyorum. Hayvan Çiftiği'nden sonra George Orwell'ın okuduğum ikinci eseri 1984 ve artık diğer kitapları da okuyacağımdan eminim. Keyifli okumalar...