Ud çalıyor..
Tellerden çıkan ses göğüs kafesimi delen
Bir huzur ile ruhuma doluşurken
Usul usul bir hüzün çöküyor geceye.
Zaten bu saatlerde hep bir hüzün çöküyor
Güzel şeylerin bir gün bitecek olması mı bu ?
Yoksa uzak düşler ülkesine duyulan bir hasret mi ?
Bilmiyorum.
Ud deliyor..
Göçebe bir ruh ,yerlisi olduğu yeri bulmak isterken
Uçuyor uçuyor ve kanatıyor kendini.
Ancak uçuşun kendisi varmak için bir yere değil illa
Uçuşun kendisi bir sığınak oluyor çoğu zaman.