Ekspresyonist

Ekspresyonist
@yitikmisra
tefekkür
Bugün bütün gün bizi düşündüm. Ayrılık kötü hatıraları silip götürürken güzel hatıraları parlatıyor mu insanın zihninde? Uzandığım kanepeden gökyüzüne baktım. Tüller sıcak yaz esintisinde usulca salınıyordu. Sıcak hava yanaklarımı okşadı. Dudaklarımı öptü. Kasıklarıma indi. İçimde dolaştı. Sonra tüm ruhuma yayıldı. Ürperdim. Dışarıda ağır bir yaz gününün durgunluğu vardı. Uzakta yoldan geçen arabaların sesleri, kuş sesleri, top oynayan çocukların sesleri geliyordu. Gözlerimi kapattım. Ellerim başımın arkasında toplanmıştı. Saçlarımla oynadım. Gülümsedim. Kollarım gergindi. Bugün sereserpe bizi düşündüm. Uzakta kalan bizi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana hoşça kal dedim. Gözlerimi, gülümsememi senden alamasam da. Belki hayatında olmayışıma alışmışsındır. Bana acı vermeyi seven seni istemiyorum, demiştin. Varlığınla da yokluğunla da bana acı vermeyi seviyorsun sen, demiştin. Bu suçluluk duygusuyla baş etmeye çalışırken seni incitme korkusu siyah ince bir tül gibi sevgimin üzerine çöküyor, örtüyor. Öyle ya varlığım da yokluğum da acı veriyor sana. Hiç olmasaydım, hiç doğmasaydım. Yolum bu caddelerden geçmeseydi. Çok uzak diyarlarda varlığımdan hiç haberin olmadığı ülkelerde yaşasaydım. Senin için yapabilseydim yapardım bunları. Göz göze dip dibe mesafeler kadar yakın ve bir o kadar uzak karmaşık bir denklemde eriyorum. Korkum bir tül gibi. Büründüm. Kara bir tül. Öte yandan kırgınım, kızgınım sana. Bana yüklediklerinden yorgunum.
Kalbimin atışını unuttum. Balkondayım. Yıldızlı bir gece değil. Sıcak esiyor. Sigaram sadece o parlıyor. Sigarayı da seni de bırakacağım dediğim günü hatırlıyorum. Lütfen yazma. İçimi dökmeme izin ver. . . . . . . . . open.spotify.com/track/4EC9KUi9f...
Duygu ve Düşünce
Gözlerin gözlerime değince ürperiyorum. Çünkü o gözler en içime, ta yüreğime işliyor. Beni yakalayıp kucaklıyor. Birlikte dönüyoruz. Gökyüzüne çıkıp yıldızları sayıyoruz. Saniyeler içerisinde binlerce yıldızı sayıyoruz. Belki olması gereken senden gözlerimi kaçırmak artık. Kokunu boynumda, omuzlarından yayılan sıcaklığı bedenimde hissettiğim an dudaklarımı bastırıp uzaklaşmak artık. Kollarından bileklerine ve zarif ellerine uzanan ateşinle dolup taşan damarlarını izlemeye daldığımı fark ettiğim an elimi yüzümü soğuk sularla yıkayıp derin bir nefes vermek artık. Dilim veda etti. Zihnim boğuşuyor ayrılıkla. Bedenim, ona söz geçiremiyorum. O sana akıyor, durduramıyorum. Bu bizim şarkımız olsun mu, open.spotify.com/track/5mL3lm7ht...