“Ne de olsa Kino dünyanın en büyük incisini bulmuştu. İncinin özündeki maddeyle insanoğlunun özündekiler karıştı, mayalandı, kopkoyu, karanlık bir tortuya dönüştü.”
“Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildi, isteğin fazlası, şans kaçırabilirdi, insan bir şeyi tam ölçüsünü de istemeli, Tanrı’yı, tanrıları kızdırmamalıydı.”