"kendisine karşı en ufak bir kaygısı olan bir adam hayatta kalıp kalmayacağını değil, eylemlerinin doğru yanlış mı olduğunu, yaptıklarının iyi bir adama mı yoksa kötü bir adama mı ait olduğunu düşünmelidir."
"şey sanırım biraz Fransızca okuyabilirim, eskiden beri hep Almanca öğrenmeyi istedim." aşağı yukarı beş yıldır herkese eskiden beri Almanca öğrenmek istediğimi söylüyordum.