Özlemek için Nazım var,
Mavi için Edip...
Rakı için Can Yücel,
Sevmek için Cemal Süreya,
Sevda için Ahmet Arif,
Bazen özledim diyemezsin,
Nazım okuyorum dersin...
Ben Nazım okuyorum, sen napıyorsun?
+Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
- Neden mutlu olmalıyım?
+Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz .
- İyiki bir kere geliyoruz Portuga.
+Neden?
- İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Şeker Portakalı