Beğenilerimiz, bizi biz yapan bir diğer olgudur, seçilenler ve vazgeçilenlerle birlikte. Peki neyi övüyoruz ya da hangi davranışları "Saçma" buluyoruz. "Olmak" istediğimiz "olması gereken" mi yoksa sadece "popüler" olan mı? İçi boş zevkler mi yolumuzu çizen yoksa anlamlı sessizlikler ve yağmur kokusu mu? İnşa etme tutkusu mu sadece "Fark edilme arzusu" mu?