Yobaz Hanım

Yobaz Hanım
@yobazhanim
Meleklerin katına da çıkabilirim, cehennemin dibine de gidebilirim, ama önce yerimden kalkmam lazım.
"Çünkü Tanrı adildir ve yalnızca çürük meyveler düşer.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü her taraf karanlıktı. Zaten görülen ve görülmeyen bütün düşler bu karanlığın ta kendisi değil miydi?
Törenlere ve dilekçelere inanarak bir insanın öldüğüne nasıl inanırsınız?