Sende içinden konuşuyor musun bilmiyorum.Ama ben sıklıkla içimdeki sesle sohbet ediyorum.Önceden o ses sadece eleştirel konuşur,beni hep yetersiz bulurdu ama şimdi biraz ehilleşti; artık arada normal sohbet de edebiliyoruz ama huyu kurusun, eksik ve yetersiz bulma alışkanlığından hiç vazgeçmedi.Yaş otuz dokuz oldu,biraz da benim ona sözüm geçsin değil mi?