Bazen şunu düşünüyorum .Kesinlikle sonuna kadar haklıyım .Ne olursa olsun ..Sonunda da şerefsiz olduğumu derinimde hissediyorum daha sonrada şerefli olmam icin bir sebeb !!! Evet işte bu kendimi buluyorum . Hiç bulamadığım yerde !!!Bu boktan dünyada sebebsiz yere yine yeniden düşünüyorum bir haklı, bir haksız, bir şerefli, bir şerefsiz oluyorum .Ne olduğumu neden yaşadığımı düşünüyorum sonrada motoruma binip yol alıyorum rüzgarın yüzüme vuruşlarına kapiliyorum yanlız kimsesiz sonra derinlerde bir yerde hisler anlamsizlasiyor . Oturduğum restorant daki açtığım rakıya veriyorum kendimi yine yanlız benimle rakı arasında hoş sohbete, yine bir hikaye yalan !!! Yooooo rakiyla aramdaki sohbet dibe vurmuslugum ceresizligin ve serefsizligimin sohbeti...(İ.M)