mert

mert
@yorgunadamm
*Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.* *Mutlu mu olmak istiyorsun ? Kimseden hiç bir şey bekleme.
Dansımız bitti ! Sonsuza dek susturuyorum orkestrayı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özleme dayanmanın tek yolu, onu parçalara bölmek değil midir?