"İmtihandayız, biraz yorulduk ama halledeceğiz."
Edebiyat
... Sanki...
Sanki yorulduk...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yorulduk hafız.
İmtihandayız, biraz yorulduk ama halledeceğiz.
Final
“Ne büyük yalnızlık.” —“Bütün üstün ve değerli şeyler aynı derecede yalnızdır!” Cennetin Doğusu Nrgnbkn sevgili dostum ile birlikte güzel bir yolculuk yaptık.🥰 Çok yorulduk ama değdi.Canla başla bana eşlik ettiğin için sonsuz teşekkürler caniçim🙏🫠🥰🌸🙏
Maşallah Bende de yok yok yaani:/
Yorulduk bee :/ Heves yok. İstek yok. Enerji yok.