İmtihandayız, biraz yorulduk ama halledeceğiz.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorulduk sanırım. :)
"Yorulmak, vazgeçmek anlamına gelmez. Kalben yorulacak insan; azmin ve dirayetin bir hududu var. Yorulmak, dinlenmen gereken yeri bilmen için yaratıldı; düşünmen, azmetmen, yeni yollar keşfetmen için sebep kılındı. Her olanda bir mana vardır; yorulmak da yolun diyetindendir."
1000Kitap
*Evlilikte ☺✨mutluluk Mutlu evlilik, kusursuz iki insanın birleşmesi değil.Kusurları örtmeyi bilen iki gönlün sabrıdır. Sır şurada:Kavga anında haklı olmayı değil helalleşmeyi seçebilmek .Yorulduğunda 'ben' değil,'biz yorulduk'diyebilmek. Birbirinin duasını almak,birbirinin günahını saklamak,birbirinin eksiğini tamamlamaktır sır. Çünkü evlilik, aynı evde iki yabancı olmak değil,aynı kıbleye dönen iki kalbin,tek secdeye varmasıdır. Mutluluğun sırrı çok konuşmak değil,sustuğunda anlaşılmaktır. Çok sevmek değil,sevgiyi her gün yeniden emekle sulamaktır...
Duygu ve Düşünce
"İmtihandayız, biraz yorulduk ama halledeceğiz."
Edebiyat
... Sanki...
Sanki yorulduk...