İmtihandayız, biraz yorulduk ama halledeceğiz.
Final
“Ne büyük yalnızlık.” —“Bütün üstün ve değerli şeyler aynı derecede yalnızdır!” Cennetin Doğusu Nrgnbkn sevgili dostum ile birlikte güzel bir yolculuk yaptık.🥰 Çok yorulduk ama değdi.Canla başla bana eşlik ettiğin için sonsuz teşekkürler caniçim🙏🫠🥰🌸🙏
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Maşallah Bende de yok yok yaani:/
Yorulduk bee :/ Heves yok. İstek yok. Enerji yok.
yorulduk, herkes bi kabul etsin.
Aylarca çalıştık, yorulduk, bazen umutsuzluğa kapıldık ama vazgeçmedik. Bugün ise uzun bir maratonun sonuna geldik ve YKS'yi geride bıraktık. Artık sonuçları bekleme zamanı. Ne olursa olsun, bu süreçte gösterdiğimiz emek, sabır ve mücadele hepimiz için büyük bir başarıdır. Kendimizle gurur duymayı unutmayalım. Bu yolda yürüyen tüm arkadaşlarıma gönüllerindeki sonuçları almalarını diliyorum. Umarım emeklerimizin karşılığını alır, hayallerimize bir adım daha yaklaşırız. Hepimize geçmiş olsun ve bol şans 🍀
Kimseyi rahatsız etmeyelim diye hep parmak uçlarımızda yürüdük. Yorulduk, incindik, sustuk… Ama bütün o sessizliğin içinde bile ilerlemenin bir yolunu bulduk.
Duygu ve Düşünce