"Fazla soğuksun. Cehennem için bile. Kendini kötülüğün beden bulmuş hali gibi hissediyorsun, biliyorum ama cehenneme karşı koyup tüm ateşi söndürecek biri varsa o da sensin. Yine sensin. Sen karanlığın içinde aydınlığa kavuşmuş tek insansın."
"Aşeka... Benim cennetim de cehennemim de sensin. Sen yakıyorsun beni. Bana inanıyorsun. Kendime inanmama neden oluyorsun. Benim cennetim, senin dudaklarının arasındaki yerim ve cehennemim, kollarının arasındaki yalnızca benim doldurabileceğim boşluk."...