Kitabı bırakamadığım için alıntı yazamadım ama genelde herşeyi yazmayı sevmiyorum. Çok hoşuma giden şeyleri yazıyorum. Yorumda bahsetmeyi unuttuğum bir şey var oda Fern ve Wallynin o saf aşkıydı. Yazar onu çok güzel anlatmış bayılıyorum böyle hikayelere. O yüzden kitaba 8 puan verdim. Teşekkürler.