Vampirlerin genç kadınlara aşık olduğu kitaplara kati surette karşıyımdır. Bu kitaplar ölümün eşiğine gelene kadar ısırılmanın bir tür sevgi gösterisi olduğunu ima ediyor.
Verilen sözlerin anlamı neydi ki zaten ?Etrafımızdaki dünya bu kadar gelişigüzel, güvenilmez ve manasızken, insanların verdikleri sözleri tutacakları nasıl düşünebilirdik?