yözge

“Ben…bu kirli yalnızlık içinde utanmayı tamamen unuttum, insanın ruhunu parçalayan ve kemiklerinden iliğini emen bu lanet olası ülkede.”
Sayfa 12·Kitabı okudu
Reklam
Evet, sorumluluğunda bir sınırı var… insanın artık daha fazlasını yapamadığı bir yer…
Sayfa 11·Kitabı okudu
Günlerdir tek kelime bile konuşmadım… aslında yıllardır… artık o kadar zor geliyor ki bu, belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla…
Sayfa 9·Kitabı okudu

yözge

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
Beğendi
·
2023 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
“Hayat değil bu,”dedi “Hiçbir zaman olmadı ki,”dedi karısı da “Belki olabilirdi.”
Sayfa 165·Kitabı okudu
Reklam