yasemin

yasemin
@yreads
“ey insanlık!” diye mırıldandı d’avrigny. “hayvanların en bencili, tüm yaratıkların en benmerkezlisi, dünyanın sadece kendisi için döndüğüne, güneşin sadece kendisi için parladığına, ölümün sadece kendisini yok edeceğine inanır; yüksekçe bir otun üzerinde tanrı’yı lanetleyen bir karıncadır!”
Sayfa 326·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
bugünün dostları yarının düşmanlarıdır
Sayfa 304·Kitabı okudu
Edebiyat
zaten en yozlaşmış kişilikler kötülüğü ancak bir çıkara dayanıyorsa kabullenirler; gereksiz ve nedensiz bir kötülük bir anormallik gibi tiksinti vericidir
Sayfa 254·Kitabı okudu
Edebiyat
hayat nedir ki? ölümün bekleme odasında bir mola
Sayfa 231·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam