Ayşe

Ayşe
"Sevgili Portuga’m. Şimdi bilye ve artist resmi dağıtma sırası bende, çünkü sevgisiz hayatın hiçbir anlamı yok" ~Şeker Portakalı~ Hayatı, doğayı, kitapları ve çocukları çok seven bir yeryüzü öğretmeni...
Öğretmen
Gazi/Yüksek lisans
20 Nisan
19 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Reklam
Bence herkes okumalı...
10/10
·264 syf.··
2022 12. kitabı
·
89 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2022 21:21
Çok uzun zamandır okumak istediğim ama bir türlü okuyamadığım kitap. Efendimizin muhteşem hayatı... Beni her zaman hüzünlendirmiştir. Okurken yine hüzünlendim gözyaşlarımın aktığı zamanlar oldu, sevindiğim, gurur duyduğum ve tüm duyguları yaşadığım bir kitap oldu. Peygamberimizin Mekke hayatını okumuş, öğrenmiş olduğum için gururluyum. Kitap Efendimizin Mekke hayatını anlatıyor. Yani doğumundan Medine'ye hicret ettiği zamana kadar olan kısımlar yer alıyor. Muhammed Emin Yıldırım ve Bekir Develi arasında geçen sohpet şeklinde anlatılmış. YouTube de de 30 ders şeklinde bu sohpetler yer alıyor. Bu açıdan çok iyi bir çalışma olmuş. Oldukça akıcı bir dille yazılmış. Sebep sonuç ilişkilerine değinilmiş. Okuduğum en iyi siyer kitabı. Bence her müslüman okumalı. Hatta herkes sonuçta İslam için çok önemli bir kişinin hayatını anlatıyor. Dinle ilgisi olmayan insanların bile efendimizin hayatından yararlanacağını düşünüyorum. Çünkü o ahlakıyla örnek bir kişilik. Allah bize onu örnek alabilmeyi ve onun izinden gidebilmeyi nasip etsin inşallah.
Din
Herkes İçin Siyer - Mekke DönemiMuhammed Emin Yıldırım · Profil Kitap · 20214,131 okunma

Ayşe

, bir kitap okudu
10/10
·264 syf.··
89 günde okudu
·
2022 12. kitabı
Muhammed Emin Yıldırım
9.7/10 · 4.131 okunma
Din dediğimiz bu aziz sistem, Allah'ın hayata koyduğu nizamdır. Bu temel nizamın iki kanadı vardır. Bu kanatlardan bir tanesi tevhid bir diğeri adalettir. Tevhid kişinin Allah ile olan hukukunu, adalet ise kişinin başkaları ile olan hukukunu tanzim eder. Bu başkaları ifadesinin içerisinde her şey var; çevre, hayvan, tüm varlık...
Baba zaten yoktu, yetimdi. Şimdi ne oldu? Anne de gitti, öksüz kaldı.
Reklam