Yeryüzü acılarla dolu ve bizler sanki hiç bir şey olmuyor gibi yaşamımıza devam ediyoruz. İnsanın insana ettiğini, din adına, siyaset adına yaptıklarını, çektirdiği acıları Allah'ın affetmeyeceğini biliyorum.
"Şimdi, mollalar ne derse desin, yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir.
... “Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun,” dedi Baba. “Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun?”