Kafalojii

Kafalojii
@yscgdv
Öğrenen öğreten ..
Puan vermedi·%47 (151/320 syf.)·
Kitap yarım bırakmayı hiç sevmem. Vaktime de parama da yazık olduğunu düşünürüm ama bu kitabı daha fazla ilerletemedim. İskender Pala'nın birkaç kitabını okuyup beğenmiştim ama bu kitabını beğenmedim. Zorlama distopya gibi geldi bana. 100 sayfa anca okuyabildim.
A-71İskender Pala · Kapı Yayınları · 20222,742 okunma
Kafalojii
Aynı girdaptayım bakalım devam ettirebilecek miyim
Reklam
Bekle Beni ..beklediğime değmedi.
Puan vermedi·192 syf.··
2025 69. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Eylül 2025 12:46
Herkes çok beğendiğine dair yorumlar yapmış. Bir tek ben mi hayal kırıklığına uğradım acaba?..Edebi anlamda beni hiç mutlu etmedi. Sevgili Zülfü Livaneli 'den bizler ne muhteşem romanlar okuduk. Ben romanı ruhsuz buldum. Beklentimi karşılamadı malesef.
Bekle BeniZülfü Livaneli · Can Yayınları · 202518,3bin okunma
Kafalojii
Ben de sizinle aynı fikirdeyim . İlk defa bir zülfü Livaneli romanında sıkıldım bitirmek için okudum diyebilirim