Kitap yarım bırakmayı hiç sevmem. Vaktime de parama da yazık olduğunu düşünürüm ama bu kitabı daha fazla ilerletemedim.
İskender Pala'nın birkaç kitabını okuyup beğenmiştim ama bu kitabını beğenmedim. Zorlama distopya gibi geldi bana.
100 sayfa anca okuyabildim.