Konu itibariyle ne kadar özgün ve güzel olsa da yani karakterler olsun bunun işleniş biçimi olsun kötüydü yani karakterler yüzünden sinir krizi geçirmemek için zor duruyordum yani saçma sapan kararlar veriyorlardı ağızlarından çıkanı kulakları duymuyordu ve hepsi böyleydi o yüzden çok sinirim bozuldu ama şükür bitirdim aslında birazda bitirmek için bitirdim ya beklentimin altinda bir kitapti bir de SPOILER olacak ama dizide wells ölüyormuş, Clarke ve Bellamy ayrılıp Clada Anna ile oluyormuş sanırım ama kitabın sonunda böyle değildi ve olmamasına sevindim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sadece kadın karakterden bahsetmek istiyorum ya o kadar iyiydi ki yani kadın gri karakterdi ve her şeyi kız kardeşi için yapıyordu yani bence yaptıkları için gayet makul gir sebep ve aşırı sürükleyici ve güzel bir kitapti kadın karakter waov yani ama sonu hiç beklediğim gibi değildi hemen ikinci kitabı bekliyorum
Baş erkek karakterin aldattığı bir kitap ve başka bir söz diyemiyorum yani çünkü aldattı ve sırf bir yıldız vermek için bitirdim kitabı eğer 0 verebilseydim 0 verirdim o kadar kötü