Dili, anlatımı çok sıcak, çok içten...
Herkesin bildiği mahalle,
Herkesin mahallesindeki diyaloglar...
Romanı okurken sahneler gözünüzde canlanıyor.
Ve halaa yıllar geçse de kendisine azıcık ilgi gösteren birine aşık(!) olan insan profili...
21.yy da bu bakış açısını aşmanız dileğiyle...