Martı Yayınlarından beklenilmeyecek kadar çeviri hatası ve redaksiyonu yapan kişi gerçekten yapmış mı? Dex yayınından bile kesinlikle daha kötüydü.
♧ Konuya gelirsek eğer, yazarın dünyasını sevdim. Ama böyle aptal bir karakter yazılamaz. Mordeus'u ortadan kaldıracak kadar zekisin ama ne hikmetse Sebastianin oyununu göremeyecek kadar aptal. Finn sana hiç bir şey yapmamısken, yeraltı dunyasini gördün diye onu hain belledin. İnanamıyorum kesinlikle.