Kimsin sen? Her çiçek solar her genç yaşlanır. Güzellik uçar. Bütün mutluluklar biter ve aşk da sonludur. Yandıkça kendi sonunu getiren o ateş söner ve aşkı, acıyı, mutluluğu, ihaneti, karanlık ve aydınlığı tadan insan ölür. Kimsin sen? Ölüm seni bulduğunda yaptıkların için mi pişman olacaksın yapmadıkların için mi? O gün orada o orospu çocuğunun suratına siktir git dediğin için mi pişman olacaksın demediğin için mi? Yalan söylediğin, söylemediğin kaçtığın kovaladığın... Hangisi için pişman olacaksın? Çünkü eninde sonunda hepimiz pişman öleceğiz."