Demek ki yeryüzünde yaşamın, can sıkıntısı içinde geçirilmek üzere var olduğunu sanan insanlar var. Eğlenceye benzer her şey bunlara hemen görgüsüzlük ya da ahlaksızlık gibi görünüyor. Onlara göre, görevin insanı öldürecek kadar hüzün verici, bükülmez kuralları var.
Geçiciliğin krallığında yepyeni bir gün başlıyordu. Dünya zamanının pençesinde koşturuyordu insanlar. Aralarında bir hayalet gibi yürüdü. Sahici bir şeyler aradı gözleri. Ne renkler sahiciydi, ne yüzler, ne de sesler.