Elimden bırakamadığım (abartı değil, yemek yaparken bile bir elimde kepçe diğerinde kitap vardı ) Kitap okuma sürecimde çok keyif aldığım , bitmesin istediğim ve kitap bittiğinde etkisinde aylarca dolaştığım kitaptır . Akıcı, düşündürücü ve insanın duygudan duyguya geçiren bir kitaba hazır olun . Kitabı okurken beni araştırmalara sürükledi. Struma gemisi ile ilgili her ayrıntıyı öğrenme arzusunda buldum kendimi. Çok ustaca kurgulanmış bir kitap. Bu yaz 2. Kez okumayı düşünüyorum