Serçe Parmağı Serçe Parmağı ilginç bir kitap. Alışılagelmemiş, çarpıcı ve absürt öyküler. Yine de okumaya değer. Bazı öyküler güzel. En çok Serçe Parmağı'nı sevdim. Kitabı bitirmek üzereyim. Zaten ince bir kitap.
Stephen KİNG ustalığı insana kitabını sayfaları uçarcasına çevirircesine okutan bir ustalık. Şimdiye kadar beni sıkmış tek bir kitabını hatırlamıyorum. İşte o böyle bir yazardır.
Kuşku Mevsimi de güzel bir kitap arkiler...
Stephen King