şevval

şevval
@yumeniac
En iyi tedavim sizsiniz.
Sayfa 378·Kitabı okudu
Reklam
"Ah Miss Woodhouse, bazen yalnız olmak ne büyük rahatlık!" sözleri dopdolu bir kalpten taşıyor ve yaşadığı sürekli katlanma duygusunu anlatıyor gibiydi, hayatta onu en çok seven kişilere karşı olsa bile.
Sayfa 376·Kitabı okudu
İnsanı olması gereken şey yapan herkesle dost olmak değil, herkese kibar olmaktı.
Sayfa 332·Kitabı okudu
Bazı insanlar vardır, onlar için ne kadar çok şey yaparsanız onlar kendileri için o kadar az şey yaparlar.
Ama hep olan bitenden daha iyisini umut eden iyimser bir yaradılış, umutlarının bedelini her zaman umuduna orantılı bir buhranla ödemez. Bugünkü başarısızlığı aşar gider ve yeniden umut etmeye başlar.
Reklam