Şu geçen 3 ay boyunca o kadar çok kitap okudum ki, bırakın kitabın içindeki kahramanları veya yazarı kitabın isimleri bile bir an aklıma gelmiyor. Anladım ki marifet çok kitap okuyup satırlar eskitmek değil okuduğunu anlayabilmek, kavrayabilmek ve onun hakkında düşünebilmekmiş.
Kötülüğü yapanı öldürmek kötülüğün kendisini öldürmek anlamına gelmiyor. Başka biri onun yerini alıyor. Kötülüğün fiziksel bir sabiti oluyor. Tıpkı yer çekimi gibi. Bizim yapabileceğimiz en iyi şey kendimizi ve sevdiklerimizi doğru tarafta tutmak olur.