Nice kötülüklerin dışında kaldığımı görmek ne tatlı. Bunca elde olana, imkana, fırsata rağmen özünü korumak, kendini özümsemek, kaçmak kötü olan her şeyden...
Ortası olmalı aklın. Dengeli olmalı akıl dediğin. Fazla akıllı ya da kurnaz olmamalı. Çok anlayan, derin düşünen insanın yüreği mutluluk nedir bilmez çünkü.