Spoiler vermemek adına kitabı özetlemeyeceğim, sadece düşünce ve fikirlerimi paylaşacağım sizinle: Gerçekten çok güzel bir çocuk kitabı, ama ben bir yetişkin olarak bu kitabı okuduğumda, gerçekten etkileyiciydi. Zaten kitabın yazarı çocuk kitabı konusunda usta bir kalem(Sevim Ak). Kitaptan bir kaç alıntı yapacak olursam;
S.114→ “Çok uzakta bile olsa, babam benim en yakınımdır. Beni karşılıksız ve tertemiz bir sevgiyle sever. Annem de. Onların beni sevdiğini bilmek bu koskoca dünyada yalnız olmadığımı bilmektir.”
S.116→ “Babam, sözümü hiç kesmeden beni dinledi. Sonra kulağımı okşayan tatlı sesiyle ‘sevgi varsa, kaybettiğimizi sandıklarımız bir gün mutlaka geri döner!’ dedi.”