Ama belki de bütün hayatlar böyleydi . Görünüşte en yoğun ve yaşamaya değer hayatları yaşayanlar bile en nihayetinde kendilerini böyle hissediyorlardı belki .Dönümler boyu hayal kırıklığı , tekdüzelik , acı ve rekabetin içinde tek tük birkaç mucize ve güzellik vardı