"Kelimelerin tadını unutacak kadar uzun süre susarım ve birden bent yıkılır, içimde ne varsa, tuttuğum ne varsa boşaltırım, bitmek tükenmez bir gevezelik başlar; daha çenemi kapamadan pişman olmuşumdur bile."
"Şansa inanır mısınız? Ya da kısmete? Bizim oralarda “Kandilin yağı bitmeden insan ölmez” ayarında bir sürü atasözü vardır. Demek ki benim kandilimde daha yağ varmış."
Bir kahraman olduğunuzu inkar etmeye kalkıştığınızda şanınız iyice yürür, üstelik size bir de alçakgönüllülük payesini verirler. Söylediklerine göre, kahramanların en yüce erdemiymiş bu.