Kaosun deklemi çok basit aslında. Yaşam= yaşam. Ölüm=ölüm. Oysa hepimiz kendi denkleminizi kurmanın ve dünyayı ona eşdeğer kılmanın peşindeyiz. Ne aymazlık!
Onu anlatacak bir dilden yoksunum henüz. Yeterince güçlü, yeterince gaddar, yeterince merhametli değilim. Yeterince aç kalmış değilim. Sözcükler ona yaşamını geri veremez , ama en azında adını iade edebilir: O bir insandı.