Eda

Ah, keşke hiçbir şey yapmıyor olmamın nedeni yalnızca tembelliğim olsaydı!
Reklam
Bir kerecik olsun bilinçli olmayı bir yana koyarak, ana neden aramadan, enine boyuna düşünmeden, kendini körü körüne duyguların akışına bırak; sev ya da nefret et, boş durmamak için bir şeyler yap!
Duvarı yıkmaya gücüm yetmiyor diye, kafamı duvara vurarak parçalayacak değilim elbette; ama bu taş duvarı yıkmaya yeterince gücüm yok diye ona öylece boyun eğecek de değilim.
Aşırı bilinçli olmak, hatta bilincin her türlüsünün fazlası bir tür hastalıktır.
Aslında ben kötü biri falan da değilim; daha doğrusu nasıl bir adam olduğumu ben de bilmiyorum; ne aksiyim ne de uysal, ne alçağım ne dürüst, ne bir kahramanım ne de bir ödlek...