zehr4

zehr4
@z4_00
yazgım kendi avcumda seyretmek kırgın aksimi
Kendimi bildim bileli içimdeki boşluklardan hep korkmuşumdur. Oysa yalnızlığımın diğer insanların varlığı ya da yokluğuyla hiç ilgisi yok.
Sayfa 310·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Emniyetli yaşamanın kendisi tehlikelidir. Tehlikeli ve ölümcül.
1000k
"Şimdide yaşamıyorum. Geçmişte ya da hiç olmayacak bir gelecekte yaşıyorum."
Sayfa 285·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayatını sahiplenmemek varlığının bir kaza olmasına izin vermektir.
Sayfa 260·Kitabı okudu
1000k
Arzuyu seversiniz, arzulananı değil.
Sayfa 153·Kitabı okudu
1000k