Bütünüyle özümüzün katili olduk.İnsan özünün katili değil midir? Derin bir mezarlıktır içinde ki kuytular kimisi içinde ki çocuğu kimisi insanlığını kimisi de hatıralarını öldürmüş ve çoktan gömmüştür.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Koca dünyaya sığamayan çocuklar mı desem ,bir çiçeğe dördüncü gün konamayan kelebekler mi ...Bazen bir pişmanlıktır yaşamak kötülüğe zalimliğe ve kararmış kalplere izleyici olmak.