Z

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Daha dün hoşgeldin demiştik.. şimdi ise elveda demeye hazırlanıyoruz.
1000Kitap
Z
Elveda ya şehri ramazan..🥹
Keşke şu platformda; gündemden, günlük ilişkilerden, müstakbel arayışlarından, siyasetten uzak durup sadece kitapları ve yazarları konuşabilsek. Sanırım eskiden burası böyleydi ama zamanla bozuldu.
Duygu ve Düşünce
Z
Ben uygulamaya yeni katıldım eskiden nasıldı bilmiyorum ama şu an hiç iç açıcı değil.
5,5
Hisseden herkese çok geçmiş olsun, Rabbim beterinden korusun.
Deprem
Z
Aminn