zadi kul

zadi kul
@zadikul
Bir ara birilerinin modasıymışız. Dönemimiz geçmiş de acaba retro ayrıcalığı yaşar mıyız diye bekliyor gibiyiz. Ama ne bunun için bir çabamız var ne de şişirilen bir balon olma isteği. Yok olmamak için mücadele eden, eskilerin insanı olmaya yaklaşıyoruz sadece.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Olabilir, insan yanlışlarla büyüyüp sonrasında başkalarının ışığı ya da kendi çabasıyla doğru düşünceleri bulabilir; tıpkı hayatının bir yerine kadar çok mükemmel düşüncelerle gelip bir yerden sonra yanlışlarla dolu saçma sapan birisi olabildiği gibi…
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
…çok şey değişti, çoğumuz değiştik. Kimimiz gelişti, kimimiz gerileşti. Yaş sayımız arttıkça büyüyen de oldu küçülen de. Ama dediğim gibi çoğumuz değiştik. Sevgisizleştik, git gide özleştik…
Sayfa 71·Kitabı okudu
Edebiyat
Problemli bir insan olarak yer edinmiş olabilirim ya da sorunlu bir varlık diye anılabilirim veyahut üzerime olmayan başka kalıplarla kalmış olabilirim kimilerinin hatırlarında, hiç sorun değil. Ben bana ait olmayan tüm yaftaları yok edecek kadar kendimi tanıyorum.