Medusa´

Medusa´
@zafar419
Her kabulleniş, bir affedişmiş.
İyi geceler. Kimse demiyorsa da ben diyeyim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitabım yok ki bende alıntı falan paylaşayım. Öyle okuyup beğeniyorum. (Yalnız değilimdir umarım)
Uyumak için ne yapmam gerek? Koyunları mı sayıyayım yani?