Medusa´

Medusa´
@zafar419
Her kabulleniş, bir affedişmiş.
Kırgınım. Ve bunun ne anlama geldiğini henüz ben de bilmiyorum...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bir çocuğun dalgın dalgın düşünmesinden hoşlanmıyorum."
Sayfa 81 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Depresyonda mesele sadece üzüntü değildi. Aslına bakarsanız üzüntünün konuyla pek az ilgisi vardı. Depresyon acının en saf haliydi ve herhangi bir şey hissedebilmekiçin her şeyi yapmaya hazırdım. Her türlü hisse razıydım. Acı insanın canını yakıyordu, ama başka hiçbir şey hissedemeyecek kadar acı çekmek, delireceğinizi sanmaya baş­ladığınız noktaydı.
Sayfa 56 - Camryn Bennett
Acı çekmek iyi bir şeydir. Acı çekiniz.
Sayfa 456 - Nilüfer
Yine, yırtık cebime koymuşum umudu...