Gidiyorum sevdiceğim, hayat üstüme uymadı. "Madem bir gün öleceğiz o zaman niye yaşıyoruz ki! "Gibi saçma bir bahaneyi koluma takıp gidiyorum. Sonuma geldim. İnsanın kendi sonunu yazması ne kadar keder verici bir bilsen...
Ama hâlâ gülümsüyorum; senin sevdiğin gibi...
Lütfen mezar taşımın üstüne "Burası çok güzel gelsene" yazdırıp, yanına şöyle bir gülücük :) koydurun olur mu?