Gidiyorum sevdiceğim, hayat üstüme uymadı. "Madem bir gün öleceğiz o zaman niye yaşıyoruz ki! "Gibi saçma bir bahaneyi koluma takıp gidiyorum. Sonuma geldim. İnsanın kendi sonunu yazması ne kadar keder verici bir bilsen...
Ama hâlâ gülümsüyorum; senin sevdiğin gibi...
Lütfen mezar taşımın üstüne "Burası çok güzel gelsene" yazdırıp, yanına şöyle bir gülücük :) koydurun olur mu?
Eric Fromm 'Her insan mutlu olamaz... Çünkü gerektiğinden fazla özler dünü, hak ettiğinden fazla düşünür yarını ve hiç hak etmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü. Her insan mutlu olamaz çünkü gereğinden fazla özler hayatından çıkan insanları. Hak ettiğinden daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri ve ASLA GÖREMEZ YANI BAŞINDAKİLERİ.' der.
Üstünde binlerce gemi yüzdürse de, içinde milyonlarca canlı barındırsa da yine de hep yalnızdır ya deniz. Tutunamaz ya hiçbir kıyıya gidip gidip gelse de dalgaları... İşte öyle bir denizden farkım kalmamıştı.