Zahide

Zahide
@zahideaydin
Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor… bu artık yadsınamaz bir gerçek bir belit. İlginç bir şey acaba insanlar en çok neden korkarlar? Atacakları yeni bir adımdan kendi söyleyecekleri yeni bir sözden herhalde…
Reklam
Her gece iman tahtamda başka bir problem çözüyorum taya, çaresizliğin de insanı aşka yaklaştıran bir tarafı olmalı, acizlik insana bilmekten ve inanmaktan daha büyük ve daha hızlı adımlar attırıyor olmalı…
Sayfa 56·Kitabı okudu
Ben bu geride kalışla da bu birlikte yaşayışla da baş edemiyorum artık.
Sayfa 30·Kitabı okudu