Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor… bu artık yadsınamaz bir gerçek bir belit. İlginç bir şey acaba insanlar en çok neden
korkarlar? Atacakları yeni bir adımdan kendi söyleyecekleri yeni bir sözden herhalde…
Her gece iman tahtamda başka bir problem çözüyorum taya, çaresizliğin de insanı aşka yaklaştıran bir tarafı olmalı, acizlik insana bilmekten ve inanmaktan daha büyük ve daha hızlı adımlar attırıyor olmalı…