zarêm

zarêm
@zarem_
Stêrka min winda bû...
İnan , kalbim yalana daha çok kırılır .
Sayfa 52
Reklam
Çok sevdiğimiz bir varlığa ,hiçbir karşılık beklemeden en değerli şeyimizi verirsek ,işte dünya o zaman güzel olur .
Sayfa 45
Allah’ın her dediğine itaat etmezsek dünya altüst olur, kıyamet kopar… Dünyanın temeli sevgidir .Sevginin temeli de Allah sevgisidir.
Sayfa 44
“ Allah büyüktür “ dedi Çetin efendi . “ Allah her şeyi görür ve bilir… Bizim de onu karşılıksız sevdiğimizi anlar . Kimse Allah’ı kandıramaz.”
Sayfa 43