Yılların yorgunluğu var üzerimde,
Anıların ağırlığı,
Söylenememiş sözlerin yükü,
Doyulamamış sevdaların acısı var üzerimde ..
Bir elvedaya,
Tek bir gözyaşına sıkıştırılmış hasretlerim var..
Ah bi olsa, olsa nefes alış sesi bile yeter dediklerim var.
Sesinde güven bulduğum ,
Varlığı bile yeter dediğim insanın can yakan hasreti, sızısı var..
Çıkmazlarım var
Dünyaya meydan okuyan bir yapım,
Ama küçük bir hasrete yenik düşen birde kalbim var..
Yoruldum, yoruldum kalbim..
Güneş görmeyen penceremde açmayan çiçekleri beklemekten yoruldum...