Ve nihayet buradayım, yakınında ve yanında. Hissetmedi beni, görmedi ve kim olduğumu anlamadı. Onun yabancısı değildim ama bir yabancıydı bakar gibiydi bakışları...
Yapmak zorunda olduğumuz herşeyi zaten yapacağız yaşamak zorunda oldumuz herşeyi zaten yaşayacağız mesele bunları kendimiz için zorlaştırmadan yapmak, mesele kolaylaştırmak...
Özlemek de garip bir duygu. Özlüyorsun fakat yanında değilsindir. Hemen sonrasında derin bir çekersin ve kalp bir damla kan kaybeder. Ona sahip olamazsın ama özlediğin için bir yudum yaşam yitirirsin..