Birine aşık olup ondan vazgeçmezseniz saplantılı bir aşık olursunuz ve hasta diye teşhis koyarlar, ama daldan dala atlayıp bir gün birine öteki gün diğerine aşığım diye dolanırsanız normal olursunuz. Gerçek sevginin hastalık olarak görüldüğü bir dünyadayız yazık halimize.