•Z

•Z
@zcytnp
Altını çizdiğim satırlarda buluşmak dileğiyle..
biri beni omuzlarımdan tutup sallayabilir mi ? 7 aydır kitap okuyamıyorum kendime gelmem lazım.
Reklam
Dünyada benim ihtiyaç duyduğum kadar sabır var mıdır, söyleyin lütfen Milena?
İnsan uykusuz kalınca daha iyi çalışıyor kafası.
Senin dışında, kimseyi görmek niyetinde değilim.
Birine aşık olup ondan vazgeçmezseniz saplantılı bir aşık olursunuz ve hasta diye teşhis koyarlar, ama daldan dala atlayıp bir gün birine öteki gün diğerine aşığım diye dolanırsanız normal olursunuz. Gerçek sevginin hastalık olarak görüldüğü bir dünyadayız yazık halimize.
Reklam