Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda,çizdiklerimde
Şarkılarımda,sözlerimde
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde
Sen göreceksin duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı
Uyuyacak,uyanacaksın
Bakacaksın,benzemiyor
Gelen günler geçenlere
Dalacaksın
Bir seviyi anlamak
Biryaşam harcamaktır
Harcayacaksın
Seni yaşayacağım,anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde
Gözlerimde saklayacağım
Bir gün tam anlatmaya
Bakacaksın
Gözlerimi kapayacağım
Anlayacaksın.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?